Odpovězte
Komentáře
Přehled komentářů
byla k 11.9. 2015 zrušena.Hmm kdopak nám neustále loví nové ovečky po 11.9.2015 pod značkou firmy která neexistuje?
Dimoco
(Tom, 21. 12. 2015 16:08)
Je nam lito, ale zalozeni inkasa c. XXXXXXXXXXX u Dimoco Czech s.r.o. ve vysi 628,86 Kc/mesic se nezdarilo. Vas T-Mobile. Prislo mi to uz 2x.
V T-mobile mi rekli, ze mam nastesti zablokované m-platby. Podrobnosti za co je platba nevedi, mam kontaktovat Dimoco. V Dimoco mi take nic nerekli, pry jsem musel kliknout asi na nejake porno?!! To jsem na mobilu urcite neudelal. Nejhorsi je, ze opravdu netusim, za co se mi nekdo snazi vykradat ucet. Nemate nekdo radu, jak to zjistit?
Re: Dimoco
(KKK, 29. 12. 2015 16:39)Zdravím,naštěstí mám taky blokaci a přišla už 2x stejná SMSka jako Vám.Po druhé zprávě že se nepodařilo založit inkaso ,jsem si uvědomil že při prohlížení netu na mě vyskočily okna některé v češtině ,ale většina ang.které jsem odklikl
DIMOCO!
(P.A., 27. 12. 2015 19:08)Dne 25.12.2015 založeno u T mobile inkaso na 850kc.mesic.Okamžitě strzeno 192kc.Tmobile nic neřeší obracim se na právního zastupce a uvidim!Doporučuji okamžitě zrušit mplatby u operátora!!!
Dimoco czech s.r.o
(Michal, 21. 12. 2015 8:51)Dnes mi prisla od operatora zprava, ze inkasni platba nebyla provedena. Jsem za to rad, nastesti mam zakazane m-platby. Jinak bych prisel o 630,- , za neco co jsem nikdy neobjednal a nezadal. Doporucuji tedy vsem zakazat m-platby.
Dimoco
(Marie, 10. 12. 2015 9:37)Taky mam problem se zaslanim premiovych sms od teto spolecnosti.a bohuzel nevim to cislo abych mohla poslat stop sms
Re: Dimoco
(K. , 19. 12. 2015 19:37)
Dobrý den, mělo by stačit zablovat m-platbu u operátora. A peníze požadovat od DIMOCA (i když to nebude asi jednoduché). Operátor s tím moc nezmůže, pokud požadavek na ústřednu dorazí je potřeba jej doručit.
ruzna cisla
(ajule, 6. 12. 2015 16:47)
Dobry den.
Tento mesic mi bylo uctovano 1800kc za nejake potvrzovaci a aktualizacni zpravy k ruznym, pro me neznamym, hram.. Zarazejici je, ze mi tyto zpravy prisly hned z nekolika ruznych cisel, s ruznymi cenami.. Vysledna castka pouze za tyto smyslene aktualizace 1800kc.. Avsak za cely mesic mi zadna takova SMS s zadosti o aktualizaci ci poslani kodu neprisla ani jedna! Za co mam o tolik vetsi mesicni utratu nez je obvykle jsem se dozvedela az z detailniho vyuctovani.. Opravdu nepochopitelne az smutne......
Zloději
(Milan, 30. 11. 2015 16:14)Poté co došla premiova sms za 99kc mi přišlo na vyúčtování o 500kc víc. Vodafone samozřejmě o žádné firmě DIMOCO vůbec nic neví. A předčasné ukončení by mě prý stálo 3000kc.Chtěl bych se přidat k žalobě.
DIMOCO
(Michal, 18. 11. 2015 13:14)
DIMOCO Czech s.r.o. je firma která již několik let žije z podvodů a okrádání majitelů mobilních telefonů bez rozdílu operátora
a doposud s tím nikdo nic nedělá a ani dělat nebude, žalobu vždy smetou ze stolu a jede se dál
nehorázné okrádání lidí
(M.J., 12. 1. 2014 0:24)Za poslední 3 faktury jsem přišla již o 1200Kč, nechala jsem si zablokovat u Vodafone všechny hovory, SMS začínající na 9. Dovolala jsem se i do firmy Dimoco, kde mi paní slovensky mluvící s klidným hlasem poradila, co mám udělat, zablokovala u nic mé číslo, abych již žádné SMS nedostávala, zároveň prý mám k nim podat reklamaci. No nejsem si jista, zda ještě někdy peníze uvidím. Každopádně je toto nehorázné okrádání lidí. Neúměrně se mi zvýšila platba na fakturách, tak jsem šla do podrobných výpisů a byla jsem z toho v šoku, a jsem vlastně do teď, když čtu, že firma vinu odmítá, a že je případ odložený. Co tedy dělat? Někdo jste tu již psal, že nemá cenu trestní oznámení podávat. Mám sto chutí odejít pryč od Vodafone, protože ti od toho dali samozřejmě ručičky také pryč. Hanba mobilním operátorům, když se podílí díky prozivím z těchto SMS na jasném podvodu. Taktéž nemám slov!!!
Re: nehorázné okrádání lidí
(Lucie, 19. 7. 2014 12:16)Ano,souhlasím s Vámi všemi..něco podobného mi přišlo po surfování na mobilním internetu v sms zprávě,i přesto,že jsem si nic neobjednala a ani jsem s ničím takovým nesouhlasila. Přišly mi 2 sms zprávy,že mi na moji žádsot u Dimoco založili inkasní platbu v hodnotě 451,71 měsíčně a další. Absolutně si nejsem vědoma toho,že bych s něčím podobným vůbec souhlasila. Zkusila jsem zrušit inkaso u operátora a snad bude klid,ale když to tak tady čtu,tak se obávám,že nebude :/ Prosím,porad'te,jak a koho kontaktovat pro úplné zrušení této věci.
Re: Re: nehorázné okrádání lidí
(Marek, 9. 9. 2014 0:08)Dobry den.Podarilo se nekomu uplne zrusit tuhle vec s podvodnou společnosti Dimoco? Me otevreli inkasni platbu u Tmobile 451,71 kc / mesic pry na mou zadost.Strhli mi 99 kc.Hned na to jsem zrusil mplatby tretim stranam,blokace na cisla 900-909 a blokace premium sms.Pomuze to? Ma s tim nekdo zkusenost? A nemuze na me Dimoco poslat exekuci? Vubec nevim co cekat... :(
Re: Re: nehorázné okrádání lidí
(jakub, 17. 9. 2014 18:03)tak si zrušte mobil a pište dopisy jako dříve
Re: nehorázné okrádání lidí
(mmtn, 31. 3. 2015 10:26)dobrý den, mohla by jste sem dat kontakt na tuto firmu...potřeboval bych to také bloknout..děkuji
Re: nehorázné okrádání lidí
(I.B., 17. 8. 2015 16:25)
Dobrý den, dnes jsem zjistila, že mi firma DIMOCO strhla za 2 měsíce 990 Kč. Mohla byste mi prosím dát kontakt, na který jste se dovolala?
Děkuju moc.
Dimoco
(Ladin, 15. 7. 2015 22:59)Dnes jsem přišel o 451kč, prý na vlastní žádost a tak to má být celý rok, každý měsíc. SUPER přidal jsem se k trestnímu oznámení
Odpověď z Dimoco
(Renata, 12. 12. 2013 13:42)
Vážená pani Bořilová,
ďakujeme za Váš email.
Pre Vašu Informáciu: Dimoco je medzinárodný poskytovateľ mobilných služieb a
poskytuje poskytovateľom služieb technickú podporu, ako aj sieťové pripojenie
k posielaniu elektronických správ.
SMS/MMS sú pritom zasielané priamo od poskytovateľa služieb k cieľovému
zákazníkovi. Poskytovatelia týchto služieb sú naši obchodní partneri a
zodpovedajú za obsah poskytovaných služieb. Z tohto dôvodu sú to práve
poskytovatelia služieb, ktorí rozhodujú o tom, komu sú aké SMS/MMS zaslané a
či majú byť platobné transakcie prevedené /uskutočnené/.
Musia byť však v zhode s legálnymi pravidlami. Predovšetkým však nesmú
poskytovatelia služieb posielať prípadne účtovať SMS/MMS bez predošlého
súhlasu príjemcu.
Opierajúc sa o súhlasy, DIMOCO môže predpokladať, že súhlas k dostávaniu
SMS/MMS bol daný /dohodnutý/, a že žiadne zúčtovanie bez súhlasu zákazníka
neprebehne.
Aby sme mohli Vašu požiadavku adresovať konkrétnemu poskytovateľovi služieb,
radi by sme Vás požiadali o mobilné telefónne číslo, ktorého sa to týka.
Následne sa postaráme o spracovanie Vašej požiadavky.
Re: Odpověď z Dimoco
(VĚRA V., 9. 1. 2014 19:20)VOLALA JSEM OPERÁTORA A PORADILI MI POSLAT SMS NA ČÍSLO 90033 A NAPSAT STOP. POHROZILA JSEM JIM ,ŽE VYHODÍM KARTU, PROTOŽE MÁM I JINÉHO OPERÁTORA A , KDYŽ TO NEPOMŮŽE TAK TO UDĚLÁM. MYSLÍM SI , ŽE NĚKDO S T-MOBILE S NIMI VTOM JEDE, KDYŽ TAKOVOU SVINÁRNU PODPORUJÍ. JSOU I SLUŠNÍ OPERÁTOŘI. KDO CHCE HODNĚ, NEMÁ NIC. ZDRAVÍM A UDĚLEJTE TO CO JÁ.
Re: Odpověď z Dimoco
(Johny , 14. 3. 2015 1:22)Kurvy ste Dimoco a na vás pride systém ako vás dostat!!!! Vy Hajzli skurveny.Ojebavate celu Europu vy Svině zlodejske!!!! Nech vás vsetkych co posobia u Dimoco rakovina do roka zoberie!!!!! Smradi!!!!!!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Tak jsem se díval že firma Dimoco Czech s.r.o.
(Abc, 29. 12. 2015 18:25)